Η δράση υλοποιήθηκε από την αντιδημαρχία Περιβάλλοντος & Πρασίνου σε συνεργασία με το 19ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Με κέφι και ενθουσιασμό, με την συνδρομή και καθοδήγηση εργαζομένων της αντιδημαρχίας περιβάλλοντος & πρασίνου, οι μαθητές – μαθήτριες του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης, συμμετείχαν – το μεσημέρι της Παρασκευής 07/04 – στην εποχικών λουλουδιών, στο Δημοτικό πάρκο Κατερίνης.
Οι μικροί δημότες δήλωσαν ενθουσιασμένοι για τη δράση τους κοντά στη φύση, μεταφέροντας τις γνώσεις τους για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ έστειλαν το μήνυμα της σημασίας του πρασίνου στη ζωή μας.
Παράλληλα, παρουσία και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, οι μαθητές έλαβαν πληροφορίες για το είδος των εποχικών φυτών, τον τρόπο φύτευσης κ.α. από στελέχη της αντιδημαρχίας περιβάλλοντος και πρασίνου.
Όπως τονίζει σε δήλωσή του, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κώστας Γραμματικόπουλος: «Στον Δήμο Κατερίνης ευαισθητοποιούμε τους μαθητές. Άλλωστε ο σχολικός χώρος μπορεί να αποτελέσει πεδίο δράσης και ευαισθητοποίησης, για τη βελτίωση του περιβάλλοντος. Οι φυτεύσεις εποχικών λουλουδιών, φυτών κ.α. αποτελούν ξεχωριστές δραστηριότητες, ιδιαίτερα αποτελεσματικές στην κατεύθυνση δημιουργίας – από μικρή ηλικία – περιβαλλοντικής συνείδησης».
Με κέφι και ενθουσιασμό, με την συνδρομή και καθοδήγηση εργαζομένων της αντιδημαρχίας περιβάλλοντος & πρασίνου, οι μαθητές – μαθήτριες του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης, συμμετείχαν – το μεσημέρι της Παρασκευής 07/04 – στην εποχικών λουλουδιών, στο Δημοτικό πάρκο Κατερίνης.
Οι μικροί δημότες δήλωσαν ενθουσιασμένοι για τη δράση τους κοντά στη φύση, μεταφέροντας τις γνώσεις τους για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ έστειλαν το μήνυμα της σημασίας του πρασίνου στη ζωή μας.
Παράλληλα, παρουσία και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, οι μαθητές έλαβαν πληροφορίες για το είδος των εποχικών φυτών, τον τρόπο φύτευσης κ.α. από στελέχη της αντιδημαρχίας περιβάλλοντος και πρασίνου.
Όπως τονίζει σε δήλωσή του, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κώστας Γραμματικόπουλος: «Στον Δήμο Κατερίνης ευαισθητοποιούμε τους μαθητές. Άλλωστε ο σχολικός χώρος μπορεί να αποτελέσει πεδίο δράσης και ευαισθητοποίησης, για τη βελτίωση του περιβάλλοντος. Οι φυτεύσεις εποχικών λουλουδιών, φυτών κ.α. αποτελούν ξεχωριστές δραστηριότητες, ιδιαίτερα αποτελεσματικές στην κατεύθυνση δημιουργίας – από μικρή ηλικία – περιβαλλοντικής συνείδησης».
Σχόλια