Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.


 
Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Γεώργιος εκλέχθηκε Καθηγητής του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.


Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι ο Σεβασμιώτατος υπήρξε επί σειρά ετών, συγκεκριμένα από το 1995 Καθηγητής στην Τριτοβάθμια Εκκλησιαστική Εκπαίδευση.


Διετέλεσε μάλιστα επί εξαετία (2016-2022), και Πρόεδρος της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, η οποία έκλεισε στις 31 Αυγούστου 2022.


Κατόπιν τούτου, ο Σεβασμιώτατος έγινε δεκτός στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης, Τμήμα Θεολογίας.


Τριμελής Εισηγητική Επιτροπή εισηγήθηκε ομόφωνα την εκλογή του Σεβασμιωτάτου. Την Επιτροπή αποτέλεσαν οι Καθηγητές α) Παναγιώτης Σκαλτσής, Καθηγητής του Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ., 2. Γεώργιος Φίλιας, Καθηγητής του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας Ε.Κ.Π.Α. και γ) Αρχιμ. Νικόδημος Σκρέττας, Καθηγητής του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού Α.Π.Θ.


Η εκλογή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια κοινής συνεδρίασης των μελών της Συνέλευσης των Καθηγητών του Τμήματος Θεολογίας και του Εκλεκτορικού Σώματος, που πραγματοποιήθηκε με φυσική παρουσία και διαδικτυακά το πρωί της Τετάρτης 25 Οκτωβρίου.


Το Εκλεκτορικό Σώμα απαρτίστηκε από 11 μέλη και συγκεκριμένα 7 Καθηγητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 2 Καθηγητές του Πανεπιστημίου Αθηνών και 2 Καθηγητές του Πανεπιστημίου Βελιγραδίου Σερβίας.


Ο Σεβασμιώτατος κ. Γεώργιος εκλέχθηκε παμψηφεί Αναπληρωτής Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο «Λειτουργική».


Να σημειωθεί ότι το γνωστικό αντικείμενο «Λειτουργική» περιλαμβάνει την έρευνα τις ιστορικές προϋποθέσεις της θείας Λατρείας, εμβαθύνει στο θεολογικό περιεχόμενο των διαφόρων πτυχών της λατρευτικής ζωής και μελετά την τελετουργική δομή των εν τη θεία Λατρεία τελουμένων. Εξετάζει επίσης την λειτουργική υμνογραφία, την λειτουργική διάσταση του κηρυκτικού λόγου της Εκκλησίας, την ερμηνευτική λειτουργική παράδοση και την αισθητική της θείας Λατρείας.


Σχόλια